Telefon

+420 604 484 841

E-mail

simply-fit@seznam.cz

Otevírací doba

Po-Ne, 8.30 - 21.30, dle domluvy

Provozní řád dle § 21 odst. 3 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, ve znění pozdějších předpisů 

Provozovna holičství, kadeřnictví, pedikúry, manikúry, kosmetických, masérských, regeneračních nebo rekondičních služeb, provozování živnosti při níž je porušována integrita kůže 

1. Základní údaje 

Provozovatel: Simona Svobodová
Adresa: K Otočce 941/7, Praha 12 – Modřany, PSČ: 143 00
Telefon: 604 484 841
IČ: 88513246

Adresa provozovny: K Otočce 941/7, Praha 12 – Modřany, PSČ: 143 00

Kolaudační rozhodnutí, souhlas s užíváním:
Počet zaměstnanců: 1
Druh a rozsah poskytovaných služeb a maximální kapacity zařízení: V provozovně jsou poskytovány sportovní, rekondiční a regenerační masáže. Výkony porušující integritu kůže zde nejsou prováděny. V provozovně je vždy jeden zákazník a jeden pracovník. Pracovní doba je dle objednání zákazníka. 

Popis provozovny
Větrání: přirozené okny, a to dle potřeby, v bezokenních místnostech (WC) je ventilátor.
Vytápění: podlahovým topením a elektrickým přímotopem, kontrola teploty je zajišťována pomocí nástěnného teploměru. 
Osvětlení: přirozené i umělé

Vnitřní zařízení: (podlahy, stěny, vhodný nábytek) a způsob jeho očisty a dezinfekce (omyvatelné a dezinfikovatelné povrchy): 
Podlahy omyvatelné (keramická dlažba), umývané dle potřeby, minimálně však 1x denně namokro, vždy před příchodem zákazníka. K očistě používané vhodné drogistické přípravky – Savo, Sanitol apod.
Stěny provozovny omítnuté omítkou a opatřené malbou, (malba prováděna dle potřeby)
WC a umyvadlo – částečný keramický obklad, sprchový kout – celokeramický obklad. Vše myto a desinfikováno bezprostředně po každém zákazníkovi. (Savo, Sanitol)
Nábytek (komoda, regál, odkládací stolek) drevěnný, lakovaný s omyvatelným povrchem. (k očistě používané čistící přípravky na dřevo). 

Zdroj pitné vody a jeho kontrola: 

– veřejný vodovod pro městskou část Praha 12

2. Přístroje, stroje a další zařízení – jejich použití

Druh + dokumentace (certifikace, prohlášení o shodě apod.) a místo uložení: Zaškolení pracovníků k obsluze přístrojů, pokyny k provozu a údržbě: Vedení záznamů: 

Masážní lehátko – (provozovna) – omyvatelný povrch – omýváno a desinfikováno bezprostředně po každém zákazníkovi
Infrasauna Grenada (Mountfield) – (provozovna) – omýváno a desinfikováno bezprostředně po každém zákazníkovi přípravky vhodnými k desinfekci saun a infrasaun, Certifikace: výrobek splnňuje veškeré základní bezpečnostní a zdravotní požadavky směrnice EU, které se na ně vztahují. EAN: 8591353003777
Ohřívač lávových kamenů Profispa – umístění: provozovna – omýván a desinfikován denně, Certifikace: výrobek splňuje veškeré základní bezpečnostní a zdravotní požadavky směrnice EU, které se na ně vztahují. 
Parafínová vana Nailee, – desinfikována bezprostředně po každém zákazníkovi
Odpadkový koš (provozovna) – z plastu – s víkem – denně vynášen a desinfikován (Savo)
Odpadkový koš (WC) – z nerezu s víkem – denně vynášen a desinfikován (Savo)
Koš na špinavé prádlo – (zádveří) z plastu – 1x denně desinfikován. (Savo)

3. Zásady prevence vzniku infekčních a jiných onemocnění včetně podmínek dezinfekce a sterilizace 

Zákaz výkonů (§ 22) 

V provozovnách, kde se vykonávají činnosti epidemiologicky závažné specifikované v § 19 odst. 1) nelze provádět výkony na nemocné kůži, manipulace s jizvami a mateřskými znaménky, výkony na sliznicích, oční spojivce a rohovce apod. 

Provozovna je vybavená lékárničkou první pomoci, její obsah je v souladu s poskytovanými službami. Lékárnička obsahuje dezinfekční prostředky, obvazový materiál, náplasti atd. Lékárnička je uložena v provozovně ve skříňce, která je viditelně označená červeným křížkem. 

4. Pracovní pomůcky, nástroje a další předměty 

V provozovně nejsou prováděny výkony porušující integritu kůže. Opakovaně používané pomůcky (lávové kameny, silikonové baňky) se dezinfikují, čistí a sterilizují podle doporučení výrobce. Jednorázové pomůcky se opakovaně nepoužívají. Při kontaminaci biologickým materiálem, zejména krví se ihned provede dezinfekce s přípravkem s virucidním účinkem, poté se čistí obvyklým způsobem. 

5. Sterilizace, dezinfekce a používání chemických přípravků

Sterilizace pracovních pomůcek, nástrojů a dalších předmětů předsterilizační příprava (dezinfekce, mechanická očista), obaly pro sterilizaci a uchovávání pomůcek po sterilizaci. Evidence a případné smluvní zajištění:
Dezinfekční prostředky se používají s virucidními, baktericidními a sporicidními účinky. Při provádění chemické dezinfekce se dodržují tyto zásady: Dezinfekční roztoky se připravují podle návodu k použití.

Při kontaminaci předmětů a povrchů biologickým materiálem se provede dezinfekce přípravkem s virucidním účinkem, po expozici se očistí obvyklým způsobem. 

K zabránění vzniku selekce případně rezistence mikrobů vůči přípravku dlouhodobě používanému se střídají dezinfekční přípravky s různými aktivními látkami.
Při práci s dezinfekčními prostředky se dodržují zásady ochrany zdraví a bezpečnosti při práci a používají se osobní ochranné pomůcky. Pracovníci jsou poučeni o zásadách první pomoci. 

Dezinsekce a deratizace se provádí profylakticky jedenkrát ročně a dle potřeby – použití přípravků k tomu vhodných po konzultaci s odbornými pracovníky DDD (dezinfekce, dezinsekce, deratizace). 

6. Zásady osobní hygieny zaměstnanců a ochrany zdraví spotřebitele 

Zaměstnanec pečuje o svou tělesnou čistotu, vždy před zahájením a po ukončení práce u každého zákazníka si umyjie ruce a případně dezinfikuje prostředkem pro dezinfekci kůže, rovněž při přechodu z práce nečisté na prácičistou.
Zaměstnanec používá ochranné prostředky, a to desinfekční přípravky na desinfekci pracovních nástrojů jako je masážní lehátko, lávové kameny, silikonové baňky. K běžnému dennímu uklidu používá latexové pracovní rukavice.

Zaměstnanec používá ochranný pracovní oděv světlé barvy a vhodnou obuv. Občanský oděv zaměstnance je uložen mimo provozovnu. Před zahájením pracovního procesu se zaměstnanec převlékne do pracovního ochranného oděvu, který je měněn v průběhu pracovní doby v případě znečištění nebo kontaminace biologickým materiálem. 

Prádlo je poskytováno pro každého zákazníka jednorázově, opakované použití prádla se nepřipouští. Oděv zákazníka je během práce chráněn čistým prádlem, a to ručníky a osuškami. 

Při poskytování služeb jsou používány jen pomůcky, kosmetické prostředky, přístroje a další výrobky, které splňují požadavky platných, obecně závazných právních předpisů, které se na ně vztahují. 

Při náhodném porušení integrity kůže u spotřebitele nebo zaměstnance se provede dezinfekce místa poranění, a to dezinfekčním prostředkem s virucidním účinkem, překryje sterilním obvazem. Dále se postupuje dle charakteru poranění. V provozní místnosti se nekouří. 

7. Způsob zacházení s prádlem 

V provozovně je používáno prádlo, které je z materiálu, který se dá vyvářet (bavlněné ručníky, bavlněné osušky, prostěradla) nebo jsou používány pomůcky určené k jednorázovému použití (vlhčené ubrousky, papírové utěrky)

Při přepravě se čisté prádlo chrání před znečištěním a druhotnou kontaminací obalem z PVC – koš na čisté prádlo. Koš na čisté prádlo je denně desinfikován. 

Čisté prádlo se ukládá odděleně od použitého. Čisté prádlo je skladováno ve skříni v provozovně. Špinavé prádlo pak samostatně v koši na špinavé prádlo, který je uložen mimo provozovnu v zádveří.
Použité prádlo se skladuje v nepropustných uzavíratelných obalech. Obaly jsou omyvatelné a dezinfikovatelné (nebo na jedno použití). Použité prádlo je odváženo jednou denně. Praní prádla s vyvářkou a žehlení je zajištěno v prvním patře RD, ve kterém je zřízena provozovna. 

8. Očista prostředí provozovny 

Úklid všech prostor je prováděn bezprostředně po znečištění, jinak dle potřeby, nejméně však jednou denně navlhko. Při úklidu se používají běžné detergenty jako je Savo, Sanitol apod.

Nejméně jednou týdně s použitím dezinfekčních roztoků dle návodu k použití. 

Uložení všech používaných úklidových pomůcek, detergentů a dezinfekčních prostředků je zajištěno v samostatné místnosti (WC).

V rámci úklidu je prováděna očista podlah, pracovních ploch včetně nábytku (lehátko, židle, odkládací police), hygienického zařízení (WC, sprcha, umyvadlo, nádoba na odpadky a další)
Mytí oken a dveří a žaluzií je prováděno 1x měsíčně nebo dle potřeby bezprostředně po znečištění. 

Malování provozovny včetně oprav omyvatelných částí stěn je prováděno 1x za dva roky, jinak bezprostředně po znečištění nebo poškození. 

Veškerý odpad se odstraňuje z prostor provozovny denně. O odstranění odpadu se stará zaměstnanec. Nebezpečný odpad (zák. č. 541/2020 Sb. Sb., o odpadech) se ukládá do (např. oddělených krytých nádob, které jsou spalitelné nebo např. do uzavíratelných plastových vaků) 
S odpadem kontaminovaným biologickým materiálem se nakládá jako s odpadem nebezpečným. 

Likvidace odpadu je zajištěna pravidelným svozem směsného komunálního odpadu. 

Za manipulaci s prádlem odpovídá: Simona Svobodová
Úklid provádí: Simona Svobodová
Dodržování stanovených zásad kontroluje: Simona Svobodová 

Datum:

Razítko a podpis žadatele